Dag 1 15-11-2010

15 november 2010 - Bangkok, Thailand

Dag luitjes!

We zijn succesvol geland in Bangkok om iets voor 07.00 uur, lokale tijd. Onze vlucht verliep smooth, weinig turbulentie, lekker eten en een stoel naast Maartje vrij!! Na bijna 11 uur gevlogen te hebben, kwamen we aan in Bangkok. We hadden ook al snel de bagage gevonden en gingen in de bus naar het centrum van Bangkok. Het was spitsuur. Aangekomen in het centrum, bij Koh San Road, werden we meteen aangesproken, vertrouwden we iedereen en hebben we meteen onze eerste 2 weken volgeboekt haha. Naja, hopend voor the best dat ze te vertrouwen zijn. We vertrekken na donderdag naar Chang Mai met de nighttrain voor een trekking, een paar uitjes en een doorreis naar Laos. Vervolgens hebben we een tuktuk-tour langs verschillende tempels en achterlijke winkels waar ze ons van alles probeerden aan te smeren, gemaakt. (Yes,we fell for it..) Het weer is hier heeeeeeerlijk! Alle overstromingen zijn weggetrokken naar Limburg & Brabant, woehoe! Het is zo'n 30 graden. Net heerlijk gegeten om dadelijk, na het internetten te gaan slapen, gezien we vannacht onze nacht hebben overgeslagen... Jetlag is kicking in. Bedankt voor alles reacties en tot internet!

Greetz,

Wesley & Maartje

1. Martijn:
    15 november 2010
    Eyy luitjes, goed om weten dat jullie vlucht goed is gegaan! Wes, ben je als BA gekapt? Whoeha! I ain't gettin' on no plane fool! Kreeg net jullie verhuisbericht, leuk kaartje! Peace out 2 the Max!
  2. Boy en Dick:
    15 november 2010
    Goed te horen dat jullie "gezond en wel" zijn aangekomen ! Geniet van Thailand...!
  3. Marieke:
    15 november 2010
    Maartje en Wes, fijn dat jullie goed zijn aangekomen en dat de overstromingen weg zijn. Veel plezier en geniet van alle momenten!!
  4. Henny:
    16 november 2010
    Halloa, fijn dat jullie goed zijn aangekomen!geniet van deze bijzondere tijd!!er zullen er zeker meer volgen!! veel liefs tante Henny xxx
  5. jos, marian:
    16 november 2010
    Ben nu al jaloers op het weer. Fijn dat de reis goed verlopen is.
    Geniet ervan samen.
    Groetjes uit helmond.

Fam vd Bosch
  6. Aurélie:
    Bon voyage!
    Bisous!
  7. Michiel:
    17 november 2010
    Dus het is begonnen :) Ik ben benieuwd! Veel plezier daar!
  8. Martijn:
    17 november 2010
    Waar blijven dag 2 en 3????????