Nieuw pics!

7 februari 2011 - Koh Tao, Thailand

Hello people!

Op het moment zitten wij op Koh Tao met een bungalow aan het strand..
Wij hebben nog wat meer foto's geupload, dus bij deze.. veel kijkplezier!

PS: Vergeet niet de laatste blog (+ foto's) van 4 en 6 februari te checken..

Tot gauw!
Groetjes,

Maartje en Wesley

1. Suus:
    7 februari 2011
    Haa genieters van 't mooie leven!

Wat een mooie (strand) foto's!! Fijn dat jullie nog zo goed genieten van jullie laatste weken daar! Nog maar 1 week en dan zit het er echt op. Ik wil jullie nog even heel veel plezier wensen de laatste dagen!! Geniet ervan!! En tot volgende week!!

Liefs Suus
  2. Michelle:
    9 februari 2011
    Heee!
    wow, de tijd is voorbij gevlogen maar voor mijn gevoel zijn jullie ook wel echt een hele tijd weg geweest!
    Geniet nog ff van de luxe in Bangkok en alvast een hele goede reis! Super foto's trouwens! Ik krijg er ook zin in...
    Hier begint het bijna lente te worden ;) dus dat is een betere thuiskomst dan die regen van afgelopen weken!
    xxx Mich
  3. Joost:
    9 februari 2011
    He kaaskoppen,
    Wat hebben jullie geluk zeg, dat NL op jullie staat te wachten..
    Jullie kunnen vast niet wachten, nou wij ook! Wat is dit killing zeg, steeds naar die blije gebruinde faces te moeten kijken ;)
    Geniet van de laatste dagen, goede reis terug, bis laters!