20-02-2011 Back in the Netherlands..

20 februari 2011 - Eindhoven, Nederland

Goedemiddag iedereen!

Bij deze ons laatste blog wat betreft deze reis.

De laatse paar dagen van onze reis hebben we heerlijk gerust op het eiland Koh Tao en flink gewinkeld in Bangkok. Zelfs Wesley moest toegeven dat winkelen/shoppen echt 'werk' was.

In Koh Tao hadden we eindelijke een bungalow gevonden die bijna letterlijk aan het strand lag. Dit moesten we hebben gedaan voordat we weggingen. Heer-lijk! Wederom het eiland een beetje verkent en een stel grieken tegengekomen die wij eerder hadden ontmoet op Koh Lanta. Eén van hen wilde hier graag gaan snorkelen, maar dit was niet mogelijk omdat hij op een vorig eiland was aangevallen door een... aap! (nota bene op Monkey Island) Hij had hierdoor 6 hechtingen op zijn knie en was aan de antibiotica en pijnstillers.

In Bangkok zijn we o.a. wezen shoppen op de grootste (weekend) markt ter wereld! Deze bestaat uit meer dan 9000 kraampjes met van alles en nog wat onder de zon. Er komen dagelijks gemiddeld 200.000 mensen op af. Er waren 27 secties, maar wij hebben in een halve dag maar 3 á 4 secties kunnen bekijken!! Ongeloofelijk! Erg hectisch, warm en druk maar een erg leuke ervaring.
Verder zijn we ook gaan hangen en rondkijken in een van de grootste shoppingmalls in Bangkok en kwamen we beide avonden weer lekker tot rust in ons luxe hotel incl. heerlijk ontbijt en zwembad (waar wij niet de tijd voor hadden om het te gebruiken..).

Wij hadden om 2:30 's nachts onze vlucht gepakt naar Schiphol. De vlucht verliep goed, ondanks wat turbulentie.

Wij zijn inmiddels alweer welgeteld precies een week thuis. Afgelopen zondag kwamen wij op Schiphol aan rond een uur of 9:00. Wij werden hartelijk ontvangen door Carel en Wieke. Een maal thuis aangekomen in ond nieuwe stulpje werden we nogmaals hartelijk ontvangen door alle gezinsleden van ons beiden. Heeeeel erg leuk! :) Een aangename verrassing.

Wij willen bij deze graag iedereen nog een laatste keer bedanken voor het volgen en reageren op onze blog en de leuke kaartjes en cadeautjes die wij hebben mogen ontvangen van jullie!!!

:)   :)

Hopelijk kunnen wij vlug weer aan het werk om een volgende reis te plannen/veroorloven..  ;) Haha

Met veel liefs en groetjes,

Maartje en Wesley

ONE LOVE

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Carel en Herma:
    21 februari 2011
    He jongens.
    Evenals jullie hebben we een heerlijke terugkomdag gehad.
    Het was super dat we er allemaal bij waren en inderdaad een grote verrassing voor jullie.
    Het is nu even wennen aan de fijne temperaturen van hier, maar de lente is in zicht.
    Jullie hebben in ieder geval een reis gehad om nooit meer te vergeten en waar je nog vaak aan terug zult denken.
    We hebben genoten van de verhalen, foto's en reacties.
    Fijn dat jullie deze reis afsluiten met een laatste verhaaltje op de blog.
    xxxxxxxxxx Carel en Herma