08-12-2010 4000 Islands

8 december 2010 - Don Deth, Laos

Sabadee!

Een heel kort berichtje van ons vanuit het zuiden van Laos. We hebben namelijk 20 min. gratis internet gekregen, omdat we onze busticket naar Vietname hadden geboekt :D Ons vorige bericht staat er niet helemaal op kwamen we net achter, grrr.. Vandaar dat het zo was afgekapt aan het einde..lang leve het slome internet in Azie!!! We hebben in Vientiene nog 2 dagen scooters gehuurd  om alles te bekijken. Daarna de sleeping bus gepakt naar 4000 Islands, daar ook weer gezeik mee gehad natuurlijk. De bus kwam natuurlijk niet overeen met het plaatje, aaargh! Het was slapen op een bedje van 120 cm. voor ons 2en enz. enz.. Maar goed, dat hadden we ook weer overleefd.. Het is hier op 4000 islands  super mooi, we zitten op Don Deth. Vandaag hadden we fietsen gehuurd en alles bekeken. Morgen om 11u vertrekken we richting Vietnam, Hue. Daar komen we de 10e rond 10u aan als het goed is. Daar blijven we dan ook even om weer door te trekken naar Hanoi. We hebben gehoord dat het er wat frisser is.. Maar goed, gezien de weerberichten van Nederland, mogen we niet klagen!

Thnks voor de reacties en tot de volgende blog!!

1. Wesley:
    Leuke blog Maartje! Ik leef helemaal met je mee! :p
    Heel veel plezier en zorg goed voor Wes!

X
  2. Boy en Dick:
    8 december 2010
    Hey guys ! Wat een drukke baasjes zijn jullie toch in dat mooie Azië ! Rusten jullie ook wel een beetje uit ? Effe relaxen en dan op naar de volksrepubliek Vietnam ! En let goed op jezelf en op de ander..! Veel plezier...!
    veel liefs,
    oom Boy en oom Dick
  3. Carel en Herma:
    He kids.
    We vonden al dat er een raar einde zat aan het vorige verslag.
    Wes, volgens mij zorgt Maartje goed voor jou.
    Je ziet er tenminste goed uit op de foto's.
    En andersom zal het ook het geval zijn.
    Jullie gaan wel als een speer door de verschillende landen heen.
    Als je zo door gaat sta je zo weer in Thailand!
    Plakken jullie er nog een paar landen aan vast of willen jullie graag nog meer van Thailand zien?
    Het weer hier gaat nu de goede kant uit met wat hogere temperaturen, zaterdag kan het zelfs 7 graden worden! Wauw!
    Verder gaat hier alles zijn gangetje en kijken we vol verwachting uit naar het volgende verhaaltje vanuit Vietnam.
    Jongens, heel veel plezier en ZORG GOED VOOR ELKAAR!
    Groetjes,
    xxxxxxxxxxxxxCarel en Herma.
  4. Moniek:
    9 december 2010
    Heey Maartje en Wes!

Super leuk om jullie verhalen te lezen :-) En wat hebben jullie al veel gedaan en gezien! De foto's zijn heel erg mooi :-D Nog heel veel plezier op jullie mooie reis en idd tot volgend jaar!

Groetjes X
    Moniek

p.s. Echt leuk om ook nog een berichtje op mijn blog vanuit Laos te krijgen ;-P
  5. Henny:
    10 december 2010
    Halloa Jongelui!!
    Hier ben ik weer ff wat een te gekke reis hebben jullie toch en wat hebben jullie al veel gezien!!
    geweldig!! de foto,s zijn ook te gek ik zie dat jullie je goed vermaken (ondanks de kleine ongemakjes)horen er ook bij!! OKEO Wes en Maartje pas goed op elkaar en geniet ervan!!! liefs tante Henny
  6. Sjon en Inge:
    10 december 2010
    Ha Maartje en Wes,
    Wat een geweldige foto's !
    En wat is het leuk om te lezen wat jullie allemaal meemaken en zien zeg. Die slowboat die herinner ik me ook maar al te goed, daar werden wij toen door afgezet bij een klein huisje aan het water. En de verhalen van de beesten in de kamers brrr.... als ik daar ook aan denk ga je naar de wc kruipen en ratten rond. Maar ik vind de verhalen geweldig om te lezen. Ben ook heel benieuwd wat jullie van Vietnam vinden na Laos !? Maar dat lezen we wel weer op jullie blog. Jullie zien er ook heel goed en ontspannen uit hoor....
    Nog heel heel veel plezier in Cộng hòa xã hội chủ nghĩa Việt Nam !
    Groetjes, Sjon en Inge
  7. Frank:
    13 december 2010
    Hé Wesley en Maartje.
    Ik herken veel van jullie verhalen omdat mijn dochter Sanne net terug is uit Thailand, Laos en Vietnam. Ik blijf jullie op de voet volgen. Cool kapsel trouwens Wesley; lijkt wel Mr T.van the A-team.
    groet van alle RMC en leerplichtcollega's uit Venlo.
    Frank
  8. Tim en Joke:
    17 december 2010
    Hey die luitjes,
    Wat ziet het er weer heel leuk uit.
    Wat een weer zeg! Zalig!
    Jullie hebben er de vaart wel goed inzitten als ik zo lees. Lekker actief bezig. Vergeet niet om een weekje aan een heerlijk strand te gaan liggen.
    Heel veel plezier nog en tot snel
    X